Teamspot Help

Wilt u meer informatie over het gebruik van Teamspot, ervaart u een probleem of heeft u een suggestie voor verbetering? Hier vindt u meer informatie over wat u kunt doen.

Wij begrijpen dat het ongemakkelijk kan zijn als u niet direct de dingen kunt doen die u wilt doen. Wij willen u daarom zo goed mogelijk helpen en hebben een 3-stappen plan beschikbaar om uw probleem zo snel mogelijk op te lossen.

De snelste manier op uw probleem op te lossen is door te kijken bij de vaak gestelde vragen die u hier onder ziet. Vindt u de oplossing voor uw vraag of probleem niet? Dan kunt u een support ticket maken door middel van het sturen van een e-mail.

Wij kunnen uitsluitend e-mail en telefonische support aanbieden aan scholen met een geldige Teamspot licentie. U kunt natuurlijk ten alle tijden wel contact ons opnemen voor meer informatie.

Wat u kunt doen

1. Vaak gestelde vragen


Storingen

Er zijn op dit moment geen storingen bekend.

Onderhoud

Er is op dit moment geen onderhoud gepland.

Ik kan geen bijlage versturen

De bijlage functie voor het versturen van e-mail berichten aan bedrijven is functioneel, echter de testbericht functie werkt nog niet met bijlagen. Dit zal binnenkort zijn verholpen. Een bijlage mag maximaal 8MB zijn en alleen afbeeldingen en Office documenten worden ondersteund.

Ik kan niet inloggen?

Als u niet kunt inloggen kunt u uw wachtwoord hier opvragen per e-mail.

2. Support


Staat de oplossing voor uw probleem niet bij de lijst van vaak gestelde vragen? U kunt dan een support ticket maken door middel van een e-mail.

U kunt ook een support ticket maken voor het sturen van suggesties voor verbeteringen.

Vermeld in uw aanvraag tenminste de volgende gegevens:

- De naam van uw school
- Het onderdeel waar u een probleem ervaart of waarvoor u een suggestie hebt.
- De naam van het gegevensonderdeel welke u wilt vragen of bewerken.
- Wat er gebeurt (melding) of wat er niet gebeurt.
- Wat u verwacht dat er zou moeten gebeuren.



Vraag support aan door een e-mail te sturen naar [email protected]


Wij beantwoorden uw verzoek, afhankelijk van de urgentie van het probleem, binnen 4 uur tot maximaal 2 werkdagen. Wij streven ernaar om uw probleem zo snel mogelijk op te lossen en houden door middel van ons support systeem u op de hoogte over de voortgang.

3. Contact


De veel gestelde vragen en de support optie zijn vaak de snelste middelen om tot een oplossing te komen.

Heeft u echter een ander verzoek of is uw suggestie of probleemomschrijving te complex dan kunt u altijd contact met ons opnemen voor meer informatie per e-mail of per telefoon.

Teamspot kan ook trainingen op maat bij u op school organiseren op basis van 1 of meerdere dagdelen (a 4 uur).

Teamspot is een webdienst die tenminste 99.6% 24/7 beschikbaar is. Het is echter mogelijk dat Teamspot voor zeer korte tijd niet beschikbaar is vanwege een storing of vanwege onderhoud. Onderbrekingen vanwege onderhoud duren maximaal een half uur en vinden meestal aan het van de avond of 's-nachts plaats. Mocht een storing of onderhoud het geval zijn dan verzoeken wij u om het op later tijdstip opnieuw te proberen.

Via Twitter houden wij u eveneens op de hoogte over eventuele storingen, onderhoud en natuurlijk over alle nieuwe functionaliteit die wij maandelijk beschikbaar stellen.